lördag 27 november 2010

Lördag och besök!

Idag är det lördag och familjen har dammsugit! Pappan jobbar så han åkte iväg innan de andra hade vaknat.
Både Jesper och Linus höll span, sa de. Undra just vad som är på gång!
Jag hittade några snyggingar som jag ställde mej med, vi var jättefina ihop!
När de hade duschat gick mamman och killarna och jag ner i soffan och började läsa en bok som heter Julgröten. Jesper började läsa, men sen fortsatte mamman. Men vi hann inte långt förrän det knackade på dörren och in kommer en kille som jag känner igen! SIMON!!! Hurra! Simon kom och hälsade på.
Alla tre killarna for upp i Jesper och Linus rum och började leka med lego. Får väl se om jag får vara med lite idag, eller om de glömmer bort mej!



Jo, jag tog mej upp och hade jättekul med killarna!
Vilken dag! Nu måste jag få sova!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar